THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 27 September 2011

BEST NYA KENA BAHAN :)

dear diary :)
dah agak dah msty kene ngnjing punye blog aku nie..
seriuss kena bahan smpai nak maty
hasil karya aku.
heheheh:)
seronok ue
DINA QIDAH MIRA CIPOD
BAHAN AKU?
:)
actualy happy
gila sebb ada member yang sporting
gila gila...
aku baangga gak sebb dia orang nie sume rajin study:)
aku yang malas nie eh jadi rajin:)
credit to ZAHANIF SEBB 
dia puji blog aku boleh menag anugerah BLOG TERCANTIK..
tak tau lah puji ke apa kewp??
hhehehe
DINA MIRA TAK HBS2
kutok jam yang ada at blog aku nie.
hishh segann makkk
:)
ehhehehheheeh
esok kita orang nak gie tgok ctew johny:)
hehehehe mesty best gila..
hope sume nye berjaln lancar ye
amin:)

sebenarnya aku tengah study math
tp ngntok..
ohhhhhh
study ngntok update blog tak ngntokkkk'hehehehehee
tak pelah yang pntg dh study:)
nnty smbong balik
tol tak:)

so nk ctew apa agy ae??
ermmm
ary nie satu hary study at libry ngn
anep amir miraa dini qida bull anas
:)
study lah juga walaupon bnyak main2
heheh
esok pon study agy..
nie aku ngn mmber2 aku bersengkang mata kot study
sebb esok sato hary tgok wayng..
so mlm nie jgn tydoo sume kena study sampai lebam!!

ya allah berkatilah hubungn kami 
rahmaty hubungn persahabtan kami
sehingga akhir hayat
aku harap engkau lindungi kami
dan beri kami kejayaan didunia dan di akhirat 
amin:)

baru aku tersedar..
allah ambil dia dalam hidup aku
tapi allah berikan aku kawan2 yang tiada tolok bandingn nye..
mereka adalah anugerah paling terindah pernah kau beri pada aku..
terima kasih ya allah
:)

0 comments: