THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, 22 September 2011

CORAT CORET PERTAMA KU...a

hye ni catatan pertama aku..
nie blog pertama aku :)
dulu ada blog..
tapi cam iyeks iyekss..
"CINTA JACK"
iyesk iyeks an?

kenapa tulis blog ae??
sekarang baru ak paham kawan memain an pengaruh paling kuat.
heheheh 
nie sebab...
qidah dina cipod miraa..
sume ada blog..
so tak salah an een ada blog??
hehehheh:)

kenapa tulis blog lagi ae??
sebb bagi aku dengan menulis blog kita boleh meluah kan perasaan
seperti marah geram putus cinta..
ha??
putus cinta???
yup aku tau member2 aku pon dah naik muak aku
asyik cakap
rindu jack
 rindu jack..
yelah kita an dh clash...
so msty lah rndu...
ak asyik luah kan kat 
cipdo qidah dina miraaa
elak dia orang muntah HIJAU JEWP..
so dgan menulis blog..
aku boleh tulis
boleh sebut nama JACK SETIAP HARI:)

BLOG??
ERM harap blog kali nie kekal..
knapa PILIH NAMA CORAT CORET??
sebab maksud corat coret ue
macam catan seharian aku yang akan aku luah kan setiap hary..
ha??
setiap hary??
typo ak bukan nya rajin pon..
tengoklah..
hehhehehehehe:)

nie kawan kawan 
yang ada time ak menagis
dan ketawa



EEN,QIDA,DINA,CIPOD,



EEN,DINA,MIRAA,QIDA


nie lah kawan2 aku susah senag bersama
semoga persahabatn kami kekal abadi amin

0 comments: